sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Incalzirea globala

Simt si eu nevoia sa scriu despre problemele lumii si sa contribui la rezolvarea lor. Spre exemplu, incalzirea globala a incalzit inimile, fruntiile si relatiile dintre popoare. In ceea ce ma priveste, desi sunt destul de roman, nu ma pricep la toate. Spuneam ca nu ma pricep la literatura, dar nici la incalzire globala. Am citit mult de acest subiect si pe mine m-au convins atit cei care pretind ca se va incalzi, da si cei care dovedesc ca nu-i asa.
Indiferent daca Houston are sau nu o problema eu voi incerca s-o rezolv, mai ales ca si professional am ceva cu chestia asta, deoarece piinea mea sunt chimicale si materiale noi.
Nu mai departe acum citeva zile.. da intii fac o paranteza mare. Paranteza mare {unii oameni pretind ca ei nu pot uri, eu nu fac parte dintre acestia, io pot uri cu tot sufletu, paranteza mai mica [urasc SAP, pt. cine nu stie SAP e un program de administratie a intreprinderilor], inchid paranteza mica] si paranteza mare }, vroiam sa deschid si niste paranteze f. f. mici, da m-am razgindit.

Acum citeva zile, spuneam, am reusit sa omologhez un material, fapt pt. care am primit laude de la nefasta si l-am bagat in sistemu SAP. Mare mi-a fost mirarea sa vad, a doua zi, ca materialu nu a fost aprobat de responsabila de mediu. In concernele astea mari nu prea cunosti oamenii si nici muierile, ai legaturi cu ei numai pe E-mail sau telefon. Deci o sun pa doamna Frau. Imi iau cea mai mieroasa voce de care sunt in stare. Ii spun cine sunt, o intreb cum ii merge, cum mai e vremea in München si ajung la subiect: daca nu cumva ar mai avea nevoie de info suplimentare privind materialu. Doamna Frau incepe sa-mi spuna pe un ton intepat ca din cauza unor criminali ca mine se-neaca ursii polari, nepoata ei chiar a avut arsuri pe umeri, in Africa s-a format Sahara, se usuca padurile tropicale. Dupa ca. 20 de minute reusesc si eu sa-ngin o scuza, ii povestesc ca si eu am o nepoata si sunt interesat in viitoru omenirii, ca iubesc nespus animalele, ca am doi catei si trei pisici (mincinosule), ca ma hranesc ecologic (mincinosule), merg cu bicicleta, sunt membru in asociatia anonima de salvare a animalelor mici (excrocule). Pauza de masa!
Dupa masa ma suna doamna Frau. A mai verificat odata documentele si a vazut un cap de mort. Ii explic ca ala a murit de batrinete si ca precis substanta de care vorbim se gaseste si-n casa ei fiind folosita la impregnarea parchetului si chiar la covoare. Imi spune ca va verifica.
Ziua urmatoare ma suna la prima ora. Era f. emotionata, vorbea cu voce blonda. Imi spune ca am avut dreptate, ca s-a hotarit sa schimbe parchetu si drept multumire imi aproba materialu. Ii dau sfaturi de ce fel de parchet sa cumpere, eventual din bambus, neimpregnat, ar putea sa-l fabrice singura, as fi vrut sa-i spun sa ia rogojini, da nu stiu cum se zice rogojina pe nemteste, sau mult mai bine ar fi daca ar pune pamint de flori pe jos.
Eu cred ca e posibil ca pamintu sa se-ncalzeasca, mai ales vara, sau chiar sa se raceasca, mai ales iarna. E f. greu de facut previziuni, mai ales cind e vorba de viitor!


update: nefasta are chef de ghidusii in zapada.

23 de comentarii:

  1. Tulaaai, Doamneee, cald îmi poate hi...
    Oari di ce???
    Dacă-i di la încălzire???
    Dacă_nu_nu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Marcelooo, bine ai venti ca vroiam sa-ri povestesc, ca tare m-am speriat. Am primit un E-mail
    "Mă gândesc să nu aprob mesajul dvs. către Marcela căci vreau să evit – spre binele nostru, al tuturor – să văd secția de comentarii a blogului acesta devenind o arenă de șicane (fie ele și amicale) care încing tărâța în oameni.
    Sper să nu luați hotărârea mea drept un act de cenzură."

    Am raspuns ceva si am primit raspuns:
    "Oricum, i-am dat drumul, dar v-aș ruga să evităm pe blog genul acesta de a ne face cu ochiul unul altuia, căci, altfel, îi invităm pe ceilalți, ce nu știu de glumă, la reacții belicoase…
    Asta nu înseamnă cu trebuie să renunțăm la a mai glumi."

    Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că nu ştia omul că noi ne iubim de fapt.
    Cum mă ştie lumea de... arţăgoasă, probabil s-a temut să nu-mi sară ţandăra. Nu ştia că eu te iubesc, măi, frumosule!!!, şi că eu ştiu că ai fost o ţâră gelos, de teamă să nu mă-ndrăgostesc de altcineva...
    Da io nu te trădez, Neamţu meeeeu..., păntru nyinyic în lume. Nici pe Yep, of course!!!
    Că şi io, ca tine, Neamţule, îs arţăgoasă numa u ăi de nu mă iubesc!!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai sa nu ma tradezi Marcelo, sa nu ma tradezi, ca fac moarte de om, ca chiar ii spuneam nefestii, fa ce-o mai iubesc pa Marcela.

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi nu???
    Tătă nafasta ştie cumu-i cu iubirile!!! Că şi io-s fericită când iubeşte-al meu pe câte una, mai ales când o iubeşte de stă să facă moarte de om de dragu ei: savuroasă-i cireaşa, crede-mă!!! Şi, dacă nu mă crezi pe mine, mai întreabă nişte nefaste, vezi de nu-i aşe!!!...

    Altfel:
    Nu cred că trebuie să-ţi faci probleme cu mesajele alea. Serios. Pur şi simplu nu ştia omul de cum glumim noi. Aşa cred eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ neamţu ţiganu
    Chestia asta
    ”Mă gândesc să nu aprob mesajul dvs. către Marcela [ ]. Sper să nu luați hotărârea mea drept un act de cenzură. „
    mie-mi sună cam la fel cu:
    ”Prin mesajul d-vs. mi-aţi dovedit încă odată că am motive obiective de a vă numi bou (sau tâmpit, retardat, manelist, ca să nu folosesc decât cuvinte compatibile cu acest mediu), şi chiar mă gândesc să vă spun aşa. Sper că nu veţi considera acest lucru drept o jignire.”
    Hai să ne jignim cu toată politeţea necesară.

    RăspundețiȘtergere
  7. vezi Mihai, d-aia am io probleme cu literatura si cu scriitorii, astia nu sunt in stare sa te-njure de mama, o iau pe ocolite.
    Io insa am intepretat drept "umoru d-voastra debordant si fin poate fi fals interpretat de maidanezii cititori". Vezi ce bine e sa gindesti pozitiv?

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta-i dirept. Da' ceasu' tăt ar trăbui să-l muţi, că oări grăbeşte de numa', oări întârzâie pe tare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Der Tag ist 24 Stunden lang, aber unterschiedlich breit.
    "Lungimea zilei e de 24 de ore, da latimea e diferita!"

    RăspundețiȘtergere
  10. Sigur că da, lăţimea zilei depinde de latitudine, deci este la latitudinea fiecăruia. Da la tine acolo chiar este ora doi jumate?
    Până nu uit: hai noroc, şi la mai cald!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihai, hai ca am schimbat ora, am pus-o p-aia buna. Chiar bag un update sa vezi cit de cald e aici, da frig nu e, cam 0°C.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am schimbat si limba, am bagat engleza, citiva m-au injurat ca nu pricep germana.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place blogul asta ca are mult umor!Nu cumva cand erati prin studentie faceati spectacolele alea de pomina?Daca nu_ nu! cum zice un anonim p-aici

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonyme, si mie imi place blogu meu. Am cautat mult unu cu umor si negasind m-am hotarit sa-l fac singur.
    Nu, n-am facut parte din nici o formatie nici in studentie nici mai tirziu. Ie, ca sa spun asa, un pacat descoperit la batrinete acum cind celelalte pacate s-au mai domolit.

    P.S Multumesc de vizita si te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Comunicat important pt. tara, nu-nchideti computerele,
    Se pare ca imi da tircoale un maidanez, nu stiu daca e castrat si nici daca nu cumva sufera de turbare, cert e ca e plin de paduchi, daca mai apare voi fi nevoit sa bag moderare.

    De fapt sunt mindru ca am reusit citeva luni bune fara sa sterg nici un comentar. Da orice are un sfirsit si cirnatu doi. Sper, pt. mine, sa nu-mi pierd chefu si sa-nchid toata mustaria.

    RăspundețiȘtergere
  16. Haidi, breeeee, nu inchidi bodega! Ci, un puchinos di maidanez ti sparie pi mata?! Si incaltea undi sa ti duci? Ha?! Deschizi alta si iar se vedi prin trinsa ca prin clondiru cela di glazvand. Stai aci cu noi, la paharutzii, Maestre Neamtz!
    Bea, bea nu ti lasa
    Cand stii ca viata e ... quoi?
    Zi-i mata! ... ; >
    et caetera Hai, pa!

    P.S. Auzi, da V de la Viorel sade pentru Vendetta, bre?!

    RăspundețiȘtergere
  17. E clar, atmosfera se incinge... Solutii exista intotdeauna, eu nu-mi fac griji. Si dupa iarna vine si vara, asta vine de la sine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Iară-s pe lângă??? Ce-am pierdut???
    Io gândesc că chiar nyinyic, nyinyic, nyinyic...
    Neamţuleee, de te pune supărarea să-nchizi bodegaaa, una că te spui la doamna Mihaela şi două, voi chema agiutoare pe toate fetele-astea faine care te iubeşte...
    Şi-apoi ţîne-teee, de nu ţ-om traje-o serenadăăă... mama la dînsa!!!
    Auzi la iel: ne momeşte, ne-abureşte şi-amu că ne părăseşte...
    Domnule, eu ziceam că eşti cavaler!!! Că eu una, în fiecare bărbat deştept şi frumos văd un cavaler!!! De-aia am şi-nţeles mesagiul cu pricina: ”Sunteţi sigur că Marcela nu se va supăra???” Că omul a vrut să-mi protejeze inimioara!!!

    P.S. Pup dulce!!!
    Şi pe Yep!!!
    Dacă_nu_nu.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ceeee? Aflu ca poate se inchide bodega?Tocmai cand mi s-a urat si mie bun venit?Sper sa te mai gandesti neamtule!E pacat!Ca tare bine povestesti!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Se scot bani frumosi si din incalzirea asta, insa nu-i nimic ingrijorator.
    Cel putin asa considera niste savanti fara perciuni...

    RăspundețiȘtergere
  21. N-am stiut ca-i ora inchiderii, dar acum daca am intrat, nu ies pana nu-mi fac plinul !
    Cand eram mai tanar, impreuna cu vreo 5-6 amici, cu garniturile de rigoare , incepeam distractia de vineri seara si o terminam duminica(uneori chiar luni), inchiriam un local si ne distram pe cinste.
    Fusesem cooptat in grup de o inginera sefa (turcoaica)si nu ma lasau sa contribui aproape cu nimic la cheltuieli ( care erau destul de mari), dar regula era ca nu puteam pleca decat impreuna !
    Odata , pentru ca tatal unei fete a trebuit sa fie internat, abia ce incepuse cheful, am plecat cu totii, desi unii isi luasera zile libere.
    Nu-i o amenintare, e doar un sfat :
    Nu-nchizi nimic de capul tau....
    Cel mult slitzul :lol:

    RăspundețiȘtergere
  22. Ha!-Ha!-Ha!
    Bravo, Radu!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

comentati